Kraków, Polska    507 737 379    kontakt@maminka.pl

    FAQ

    ZOBACZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANI
    1. W jakich godzinach i gdzie odbywa się sesja?

    Sesje studyjne wykonuję w godzinach 10:00-16:00, od poniedziałku do piątku. Studio mieści się przy ul. Jana Brożka, niedaleko sklepu LIDL. Na miejsce można dojechać zarówno samochodem (miejsce parkingowe zagwarantowane), jak i komunikacją miejską: linie tramwajowe: 10, 11, 19, 22  oraz linie autobusowe: 133, 166, 178. Należy wysiąść na przystanku: Łagiewniki. Sesje plenerowe wykonuję w godzinach popołudniowych lub o wschodzie słońca. Godziny mogą się różnić w zależności od pory roku i są ustalane indywidualnie.

    2. Kiedy mam pewność, że sesja jest zarezerwowana?

    Warunkiem rezerwacji sesji w wybranym terminie jest wpłacenie zadatku w kwocie 100 zł na konto bankowe.

    3. Kiedy płacimy za sesję?

    Płatność za sesję można dokonać gotówką w dniu sesji (kwota jest pomniejszona o wpłacony zadatek). Jeśli zdecydują się Państwo na płatność przelewem, ustalona kwota musi być zaksięgowana dzień przed sesją na rachunku bankowym.

    4. Czy można odwołać sesję, gdy jest zła pogoda lub gdy dziecko zachoruje?

    Każdą sesje można odwołać 48 godziny przed znaczonym terminem, bez konsekwencji. Jeśli ten warunek jest zachowany, zadatek zostanie zwrócony: w innym przypadku przepada. Ta zasada nie dotyczy sesji Cash Smuh, czyli sytuacji gdy został zamówiony tort w cukierni. Ponieważ nie ma możliwości zrezygnowania z zamówionego tortu dzień przed sesją, zadatek został przeznaczony na tort, nie jest zawracany. W przypadku gdy dziecko zachoruje, sesję możemy przełożyć na inny termin. Zadatek nie jest wtedy zwracany, tylko przechodzi na poczet sesji w innym terminie. Taka sama zasada dotyczy przełożenia sesji z powodu złej pogody. Sesje bez utraty zadatku, można przełożyć tylko jeden raz. Kolejna zmiana terminu powoduje, że zadatek przepada i należy wpłacić zadatek raz jeszcze.

    5. Ile trwa sesja?

    W zależności od rodzaju sesji wybranego pakietu sesja trwa os 1 do 2 godzin.

    6. Kto dokonuje wyboru zdjęć?

    Zdjęcia przechodzą selekcję i są do Państwa wysyłane w formie galerii do wyboru – on-line. Po otrzymaniu dostępu do galerii, wybierają Państwo zdjęcia. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ujęć spoza pakietu, wg. aktualnego cennika. Następnie po wybraniu przez Państwa są one poddane autorskiej obróbce.

    7. Czy można wybrać większą ilość zdjęć niż przewiduje pakiet?

    Tak, można. Wybrane zdjęcia poza pakietem są dodatkowo płatne – w zależności od pakietu. Opłatę za dodatkowe ujęcia z sesji należy dokonać bezzwłocznie po dokonanym wyborze na podane konto bankowe – przelewem. Taka forma płatności obowiązuje również za dodatkowe usługi: odbitki, fotoobrazy na płótnie czy fotoalbymy.

    8. Czy dostaniemy resztę zdjęć, których nie wybraliśmy?

    Nie przekazuję surowych plików RAW i nie ma możliwości zakupu nieobrobionych zdjęć.

    9. Jaki jest czas oczekiwania na gotowe zdjęcia?

    Ok. 30 dni roboczych od dnia wyboru zdjęć. Jeśli dobiorą Państwo dodatkowe ujęcia lub produkty – czas oczekiwania jest liczony od opłacenia wybranych produktów albo liczby dokonanych ujęć.

    10. Czy gotowe zdjęcia odbieramy tylko osobiście?

    Gotowe produkty mogą Państwo odebrać po wcześniejszym umówieniu w studio lub po opłaceniu usługi kurierskiej w cenie: 17 zł – gotowy produkt wysyłam pod wskazany adres.

    11. Czy odbitki możemy wywołać we własnym zakresie?

    Tak, jest taka możliwość. Proszę jednak sprawdzić laboratorium, jaką proponują jakość odbitek. Ja od lat drukuję w sprawdzonej firmie i dzięki temu mogę Państwu zagwarantować jakość wydruku. Za wydruki w innych laboratoriach nie biorę odpowiedzialności i nie przyjmuję reklamacji.

    12. Jak mam przygotować dziecko do sesji?

    Dzieci to najwdzięczniejsi modele, więc specjalnie nie przygotowujemy ich do sesji. Jedynie, o czym musimy pamiętać, to ubiór – dotyczy to dzieci starszych powyżej roku.
    Dla dzieci do roku posiadam duży wybór ubranek i dodatków. Jeśli jednak nie mam dodatków, które Państwa interesują, to chętnie doradzę, gdzie można kupić.
    Oprócz tego posiadam także duży wybór sukni dla Pań w ciąży, natomiast Panowie ubierają się we własnym zakresie. Na sesje rodzinne ubiór ustalamy indywidualnie – jest on bowiem zależny od rodzaju sesji. Jeśli jest taka konieczność, to na każdy rodzaj sesji przesyłam Państwu poradnik, jak się przygotować.

    13. Czy podpisujemy umowę na wykonanie sesji?

    Tak, podpisujemy umowę przed wykonaniem sesji.

    14. Co zawiera umowa?

    Umowa określa m.in .:

    • płatność za usługę fotograficzną
    • termin realizacji usługi,
    • zapytanie o wyrażenie zgody na publikację zdjęć,
    15. Czy podczas sesji w penerze jest możliwość przebrania się?

    Tak, posiadam przenośną przebieralnię, która zawsze zabieram w plener i w razie potrzeby rozkładam. Na sesje w plenerze wybieram miejsca, które są bardziej na uboczu, aby zapewnić fotografowanym osobom komfort i prywatność.

    16. Czy mogę kupić sesję w prezencie?

    Istnieje możliwość zakupu sesji w prezencie. Po wcześniejszym opłaceniu wybranego pakietu otrzymują Państwo voucher w wersji elektronicznej lub wydrukowanej. Wersję drukowaną można odebrać osobiście w studio przy ul. Jana Brożka po wcześniejszym umówieniu. Można także skorzystać z wysyłki kurierskiej w kwocie 17 zł (kwota doliczona jest do pakietu sesji) i otrzymać voucher pod wskazany adres.
    Każdy voucher jest spersonalizowany dla konkretnej osoby. Nie ma możliwości przekazania vouchera innej osobie ani zwrotu opłaconej kwoty za niewykorzystany przez osobę obdarowaną pakiet.
    Każdy voucher ma termin ważności – ok. 3-6 miesięcy od dnia zakupu.

    17. Kiedy najlepiej zarezerwować sesję urodzinową?

    Sesję urodzinową najlepiej zarezerwować 1 lub 2 miesiące przed urodzinami. Zdjęcia powinno się wykonać nawet miesiąc wcześniej, tak aby produkty i fotografie były gotowe na przyjęcie urodzinowe. Jednak nie jest to regułą, bo sesję można wykonać po urodzinach, jeśli nie zdążymy przed.

    Chcesz wiedziec więcej? 

    Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o Twojej wymarzonej sesji.

    kontakt@maminka.pl
    www.maminka.pl

    507-737-379

    ul. Jana Brożka 6a
    30-405 Kraków
    GPS 50 029330 ºN, 19 934200 °E

    Jeśli decydujesz się na kontakt – zapoznaj się z polityką prywatności. Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne. Strona stosuje się do norm i wymogów RODO.